Monday, October 3, 2011

Once you decided , sorry I cried.

Hi, how are you?

Of course this is not spyware that occur in Facebook.

I don’t know why, I wanted to ask you even though I know you will answer me with a pleasure word.

First of October, 1/10.

How’s your birthday?

Do you had a great time with your friends?

I guess you did.

Anyway ,happy belated birthday again.

回到过去 .

你还记得我在那个时候做过了啥事吗?

本来想为你献出我LIVE的生日歌 .

不过你还是拒绝了.

今年,不一样的feel,不一样的情景.

在也不是和以前一样。

时时刻刻在你身旁.

今年, 我想为你制作特别的东西.

不过这只是本来.

我也知道,我不能这么做.

我们的开始, 其实只是我一个人的开始.

我也不肯定在什么时候。

我就在和你谈话之间,摩擦出了一个不可思议的感觉.

我感觉和你在一起的感觉,很舒服,很独特.

在我的思念,也只是填上了你的姓名.

直到现在也不变.

在这个时刻,我也只能对幸福说着痛.

可能是我穿不起这 牌子.

来玩文字游戏.

ABCDEFGH IJKLMNOP QRSTUVWXY

你猜得出我要说什么吗?

不过,

你肯定了,我就哭了。

你开心,我也为你献上真诚的笑容. =D <3

No comments:

Post a Comment